Servicii profesionale de evidenta contabila:
Inregistrarea documentelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii;
Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori;
Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii;
Elaborarea balantei de verificare lunara;Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare;
Contabilitate de gestiune si calculatia costurilor;
Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele, contributiile si impozitele cerute de legislatia in vigoare;
Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare;
Intocmirea, verificarea si semnarea bilantului contabil;
Servicii de personal – salarizare:
Intocmirea si depunerea statelor de plata a salariilor;
Intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiile aferente drepturilor de personal
;Consultanta privind intocmirea dosarelor de personal;
Elaborarea si depunerea fiselor fiscale;
Consultanta, asistenta si rapoarte de analiza economico-financiara si fiscala
Analiza structurilor financiare;
Analiza fluxurilor financiare, cash-flow-ului;
Analiza datoriilor si creantelor;
Analiza capitalurilor si a imobilizarilor;
Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli;
Consultanta privind legislatia financiar-contabila si fiscala;
Asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale;
Consultanta si asistenta manageriala si servicii de management financiar:
Consultanta privind organizarea si conducerea societatii (organigrame, structuri, definiri de functii);
Elaborarea de proceduri si norme interne privind desfasurarea activitatii de baza si a activitatilor conexe;
Analiza si organizarea fluxului informational (comunicarea intre departamente);
Consultanta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare, cu solutii legate de organizarea financiar contabila a firmei (circuitul documentelor, politici financiar-contabile);
Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;
Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
Consultanta in alegerea sistemului informatic necesar activitatii;